dålig uppdatering?

Hej
okej det var TYP längen sen jag har inte skrivit. Idag var jag på kalas hos min lillkusin jag berättar allt!:D
Vaknade 11:34
Snabbduschade 11:47
Lockade håret 12:05
Åt vattenmelon 2:20
Modell XD asso pappa tog bild på mig assnygga :D / som jag kan ladda upp dem nån dag 3:42
Sen så ringde min moster och sa att hennes man skulle hämta oss med bilen
om vi ville så då åkte vi bil istället för att gå, så då ringde det & då stängde jag av datan & letade efter mina hörlurar till mobilen ifall jag hade lust & lyssna på musik(men använde den inte) sen så träffade jag alla som var där vi hade jätteroligt endå om jag var tvungen o leka med små sötisar :) Emelie & Christobál är såååååå SÖTA :) EMELIE VA SÖTAST:D hon är 3 år.. & christobal är 9 månader! & alla trodde att jag hade låtsasögonfransar men NEJ det har jag inte och kmr aldrig använda det heller, men det var nog för att jag hade för mkt mascara på mig! :) men jag älskar det ändå & alla ba: Roxana va fin du är! åh va vacker & sånt TACK! I KNOW THAT, JAG ÄR SNYGGAST AV ALLT & ALLA & KMR ALLTID O VARA DET NI SOM TKR ATT JAG INTE ÄR DET DRA :D PLEAASE. (: .. SEN SÅ skulle man städa & hela skiten hela lokalen där min moster hyrade för att ha kalaset NI VET, & sen så drog alla typ och då blev några kvar så vi drog hem till min moster eftersom hon bor nära lokalen och där gjorde vi inte så mkt ;p jag målade naglarna med franciscas nagellack ,sen så ah typ inget mer eller jo jag spelade nintendo wii (tvspel) o jag spelade med mina 2 kusiner matias (som fyllde år) & Javier som är 18 :P

KRAM!♥°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0