fredag å lördag

Fredag: Som jag sa att jag skulle hos min moster igentligen så skulle jag vara där en liten stund..vi bakade muffins men sen så frågade vi om vi fick sova över min moster sa Ja. Sen fick vi spela The Sims 3! Det var jätte roligt och jag känner ett måste att jag måste ladda ner the sims 3 (: Sen hade vi "pyjamasparty" jag med min kusin hos min moster, vi fick nachos med fânta och vi lekte med min mosters säng den var as roligt den hade en fjärrkontroll och man väljde om man ville huvuden uppe eller längst ner samma sak med fötterna det var jätte roligt sen så sov vi runt ett nästa dag vaknar jag & tänker "Vart är jag?" sen fick jag veta oxå att min lillkusin kissade på sig hahahaha vid 6-tiden men då sov jag! vi vaknade 11:54. Vi fick jätte nyttigt frukost, sen så klädde vi på oss och spelade sims igen för min store kusin sov över hos en kompis sen så när vi hållde på o bygga huset så kom min kusin hem vi ba: NEEEJ sen så hade vi lust o göra något jag med min
lillkusin (Francisca) men vi kom inte på nått så vi drog ut till min mosters gård eftersom hon bor i ett radhus, så där var vi.
Den här dagen jag snackar om så är det Lördag. Sen igår så drog vi hem vi bytte om oss, jag fick två presenter eftersom jag slutade skolan asså skolavslutning i fredags :) Fick två par örhängen en örhänge var form av en gitarr och den andra örhängen var en form av hjärtor med en pil. :) Sen den andra presenten var från min farmor det var långa halsband pärlor på :) Jättefint! =) Min moster har piano , och jag spelade här får ni två bilder en från igår (Lördag) hos min moster den andra bilden är från när vi hållde på o leka med min mosters säng med fjärrkontrollen då blev jag mossad :Dhaahah!

spelar piano

mosad :D hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0