L-Dag

hej, nyss så läste jag lite www.blondinbella.se blogg!
asså jag följer inte hennes blogg eller något hade tråkigt så jag passade på att läsa lite men annars nej nej!;  P
Idag så tittade jag på extreme home makeover medans jag åt frukost, dem är proffs på att bygga ;) Tänk om dom kunde bygga en villa åt mig ? Önskar det! P har ringt mig från Fredags men jag har ljudlös så jag hör inte och jag kan inte ringa henne tillbaks för att jag har inga pengar. ;'/ Nu har 7orna kommit tillbaks från g-by och jag hoppas att dem har haft kul där!! I går gick jag till morbror för mina småkusiner var där och jag duschade där istället!=) sen drog jag hem vid 11-tiden
Men nu ska jag checka in på www.youtube.com och lyssna på musik.
Pusshej ♥

Rösta på p0ll !


Detta är till en person





                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygging? om du menar grabben så e han inget för dej X)

2009-06-07 @ 01:50:02
Postat av: Anonym

elelr du är inget för han:)

2009-06-07 @ 01:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0