pigg

Hej!
Idag så vaknade jag tio i 9 för att det var så varmt så jag hade inte lust o sova mer och hela min familj sov så jag var den enda som var vaken men sen så vaknade min mamma hon gick på toa och jag trodde hon skulle lägga sig igen men det gjorde hon inte. Sen min mamma satte på tv:n så jag och hon började titta. Sen så åt jag.. och började smsa med Kimberly
vi hade frågesport och sånt kul kul 8D & nu gör Aliciiiiiiiiia sötnosen, bakar jordgubbstårta :DDD


& tack nathalie sötnos för den söta inlägget jag fick av dig, & älskling jag kmr sakna dig när du är i Värmland kmr sakna dejjj :)

Som sagt så fyller jag år snart:)))))
Jag vill säga gratis lillkusin Matias som fyllde 6 år nu väntar skolan på dig maty hihi.
17/6 blev du 6-år matias"maty" :D

Nu chattar jag med Andrea W :) thihihi :)) vilken sötiis

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0