rensa

Hejhej 

Håller på o rensar datan. alla dem här konversationer har jag haft, så när ni chattar med mig så sparar jag konversationen.

Så här ser det ut.

Men då menar jag att jag tar bort några konversationer som är oviktiga eller som jag inte vill ha kvar.

Jag vill säga tack så j*vligt mycket Anders! Han köpte platina & guld.

Juste har varit inte på så bra humor.. Paulina ringde i Söndags och sa att hon skulle byta skola :/

Men jag tänker stanna kvar i Kunskap kanske byter skola när jag slutar 7an eller så stannar kvar tills jag går ut. FÅR SE. =/ Därför har jag inte bloggat! Så jag grät hela Söndagen, hade inte lust o göra nånting så jag stannade hemma istället. Men det kommer kännas konstigt efter sommarlovet utan nån Paulina på bussen, när vi snackar, skrattar (kommer inte säga varför hon ska göra de). Men jag hade tänkt att åka pendeltåg och hämta henne i skolan och sånt, så ses vi oftare!Men sen så har jag så klart Vanessa i skolan så då äre ingen problem. tahah! Min födelsedag håller på & närmar sig har tänkt hela tiden vad jag vill ha för nåt men ja kmr inte på nåt ..jag vet iallafall vad jag ska få av min pappa det är en rosa digital camera. (:  Men då kommer ni inte få några bilder alls eftersom jag slutar blogga då. Blir så jävla besviken på folk som fejkar , som tar andras bilder.. fy. Jag va Britney Spears-Fan när jag va liten haha

 

Ses Gott Folk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0