sent inlägg

Hej.
Sent inlägg men det får nog duga nyss så hade alla vi med mobiltelefon asso här hemma hos mig det stog på varenda mobil ingen nät , o så får jag och min brors flickvän damp vi ville ringa min brorsa eftersom han har inte kommit hem han jobbar ju i Årsta i en mcdonalds, då blev hon orolig.. sen plötsligt så stog det på min mobil att den hade nät då  provade vi direkt att ringa hnm & det gick! haha då blev vi stolta & juste mina barndomsvänner Gentiana och Mona dom är inte mina vänner längre men Gentiana hållde på o busringde hela tiden 3 gånger, och när min mamma svarade så sa Gentiana - "Är Roxana där" - med en mörkt röst, sen ringde hon igen men min mamma svara inte då fick hon nog och gick till Gentianas mamma och sa det, det är så j*vla jobbigt, hon från ingenstans så ringer hon för att fråga om ja va hemma jag är inte ens hennes vän - Gentiana forget me please säger ja bara! imorgon ska jag duscha, kolla vad min kompis Linda C, gjorde åt mig .Tack älskling!
 



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0