skolavslutning,jogga,visättra/flemingsberg

10/6
I Onsdags  hade vi joggning , men jag promenerade tillsammans med Alina och Isa & Paulina.Vi var dem sista
sexorna så vi skyndade på oss lite sen så gick vi ner till sjön då hittade Alina en mussla och tog med den till skolan.Sen ville hon inte ha den så hon slängde den nånstans.. sen skulle vi till lunch och det blev hamburgare och tre killar från 9an satte sig med oss och en av dem ville ha mitt och Paulinas nummer.Sen så frågade vi om vi fick en annans killes nummer och vi fick den . :D som går oxå i 9an. Sen när man kom hem så hade man som vanligt muskelvärk dåå.
11/6
Torsdag(igår) så fick vi åka till visättrasportcenter man fick göra vad som helst men min sko var för liten för mig att jag fick
ont på fötterna sen .. och jag hållde på med längdhopp ouf jag älskar längdhopp (L')

12/6
Idag så hade man skolavlsultuning :( men nu ska jag dra hem hos min bästa moster :DD wiiiii.




Kommentarer
Postat av: cämii <3

skönt med skolavlutning visst roxänä <33:* puss&kram

2009-06-14 @ 12:38:59
URL: http://ccamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0