T/M

Heej. Om Måndag:
Igår så var vi i skolan som vanligt vi pluggade jätte bra men jag jobbade mest med kurs för att det var sista dagen man kunde redovisa + plugga, sen när skoldagen var slut så gick jag och P direkt hem för att båda skulle till tandläkaren hon skulle typ göra tandbleckning vid ca. 4-tiden.Sen när jag var på väg till tandläkaren så mötte jag P sen så drog vi till tandläkaren (men inte till samma plats) sen så var jag hos tandläkaren och det var faktiskt en jätte trevlig tjej men jag tänker inte berätta vad jag gjorde där för det är pinsamt. Sen så var jag påväg åt och så möter jag P IGEN ;D  Sen så flummade vi ute och hållde på o säga kackerlacka till alla som gick förbi HAHA det var jätteroligt!

Idag var det skit jobbig i skolan för det första så kom vi liiiite sent till samlingen sen drog vi med halva klassen till 6:5ornas klassrum,och städade-.-När vi var klara så var det dags för mig och P att ränsa vår skåp och då gjorde vi det!^^ Sen efter det så skulle vi samlas i vår klassrum kl. tjugoöver 11 typ eller något och vi fick värsta dampet för vi blev stressad och vi missade hela samlingen sen drog alla till lunchen det var jättegod mat men sen hade vi på oss typ 3 min för att käka så jag hann inte äta allt jag blev hungrig efteråt. Sen drog vi till klassrummet igen å hade samling så babblade Anna som vanligtX D Sen så skulle alla gå till fotbollsplanen å titta på match eleverna‹3 mot lärarna, och sen så såg jag Vanessa hon var med några 8:5or och 8:6or. Sen när vi var på väg hem så var det jättemånga som åkte moppe och lurade oss och sånt & när man var på väg så såg man hela skolan och det såg jätteroligt ut!^^

Roxana♥«3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0