ha-ha pa-rt-y

Åh idag hade jag sååååå roligt förutom just nu med den här skitvädret!

 

Iallafall idag när vi gick av från bussen så började det skit regna så vi gick så snabbt så möjligt sen så bytte jag om till jeans shorts och svarta leggings annars hade jag mjukisar på mig som blev helt blöta. Sen så hade vi morgonsamling som vanlig sen så tog vi några rundor sen gjorde vi inte så värst mycket. Det gick så där med plugget! Och jag som bär värsta gympa påsen (trodde att vi skulle ha gympa) sen så får vi bästa nyheten att vi inte ska ha gympa vet ej varför, så där fick jag damp men sen.. när vi hade återsamling så sa Anna(läraren) att vi skulle få äta tårta och dricka saft på Resturangen brevid vår skola . Sen så blev jag och P asglada och sprang till resturangen och hela skolan var där och åt tårta och drack saft det var jätte roligt och mysig. Sen jag sa till några åttor "Smaklig Måltid" sen sååååå kom våååår favorit artist Andreas Johnson och sen började jag och P dansaaaaaaa som galningar hahahahaha  jag som lyssnar på hans låt "Glorious" hela-tiden! ;D Sen fick vi hans autograf. ;D Men åh vi hade sååååå roligt idaaag!(L) Haha sen när vi skulle hem så var Emil kvar och en till och vi frågade ifall dem kunde skjysa oss på moppen HAHA! ;D 

 

Juste glömde och säga: Att ja var med Paulina & Alina bara ;) och Victoria också! ;)

Dagens tumme upp: PARTYN x)

Dagens tumme ner: Sitta kvar i skolan till klockan 6.

Dagens Outfit: Mjukisar(blev blöta) så, JEANS-shorts och svarta leggings och rosa munktröja och under typ rosa blus

*/ r-  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0