promenix


Hejhej idag har dagen varit ganska lång!
Nu ska jag berätta :D
Jag satt vid datorn på morgonen klockan 11:45
sen satt ja vid datorn till 2 eller 3 typ sen
orkade ja inte sitta vid datorn så ja drog till duschen
och började duscha, senså planerade jag att ta friskluft
så ja drog ut och tog en låååång promenix i 3 timmar.
Sen så drog ja till Alby Dagen. Många vänner där...eller nja, typ
allså från gamla skolan.
Och några som bor i min gård och sen såklart min Barndomsvän Kimberly.
Så ja promenerade i 3 timmar och jag är stolt över det
för jag var utan datorn sen tog jag några bilder men alla bilder blev inte så bra så jag tänkte bara på min digital
camera som ja ska få när ja fyller år! ;=)
Sen kom jag hem och så solade jag i balkongen i typ 1 timme nästan eller kanske
två timmar med min pappa. Så han tog några bilder på mig
som blev ganska nice, bilderna kan ni se på min pa-album (:

Stora kramar från Roxana
(`♥´)
`v´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0